Update van RE/MAX Uw Makelaar inzake het coronavirus

Hoe gaan uw RE/MAX makelaars met het coronavirus om?

Vanzelfsprekend volgen ook wij de actualiteiten met betrekking tot het coronavirus op de voet. Hierbij houden wij ons aan de richtlijnen van het RIVM en de Rijksoverheid en bekijken we het dag voor dag. Aanvullende maatregelen zullen wij op deze nieuwspagina blijven vermelden.

RE/MAX Uw makelaar wil haar dienstverlening waarborgen, om dit te kunnen doen zullen wij een aantal voorzorgsmaatregelen moeten nemen.

Algemeen

  • Wij volgen alle richtlijnen en adviezen op van het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM)

Woningbezichtiging

  • Wij stellen het dragen van een mondkapje verplicht
  • Wij nemen extra hygiënemaatregelen en schudden geen handen meer
  • Bij binnenkomst vragen wij u uw handen te desinfecteren
  • Wij houden bij bezichtigingen minimaal 1,5 m afstand
  • Bezichtigingen zullen te allen tijde individueel worden gedaan, dus geen open huizen
  • Bezichtigingen bij verkoop maximaal 2 personen exclusief de makelaar
  • Wij zullen tussen de bezichtigingen voldoende tijd laten zodat er geen overlap zal zijn tussen kijkers. Het verzoek aan u als kijker is dan ook om op tijd te komen en ook weer op tijd te vertrekken.
  • Bezichtiging bij aankoop maximaal 2 personen exclusief verkopend makelaar
  • Helaas kunnen kinderen niet meekomen

Wij zullen op de dag van de geplande bezichtiging contact met u opnemen om af te stemmen of de bezichtiging wel of geen doorgang kan vinden. Redenen om de bezichtiging niet door te laten gaan:

  • Als u dat zelf wenst
  • Als u de afgelopen 10 dagen in een land of regio bent geweest waar het coronavirus actief en wijdverspreid is
  • Als u of een van uw gezinsleden koorts met luchtwegklachten, hoesten of kortademigheid heeft

Indien de fysieke bezichtiging geen doorgang kan vinden zullen wij een andere mogelijkheid bieden om de bezichtiging toch door te laten gaan, bijvoorbeeld via Whatsapp videobellen. Wij zullen dit op individuele basis aanbieden zodat u wel uw vragen kunt stellen en wij een duidelijk en heldere rondleiding kunnen geven.

Afspraken bij u thuis

Wanneer wij door u thuis worden uitgenodigd of reeds een afspraak met u hebben gemaakt zullen wij nauw contact met u onderhouden op de dag van de afspraak; ook hier zullen wij in overleg met u beslissen of de afspraak doorgang kan vinden. Redenen om de afspraak niet door te laten gaan:

  • Als u dat zelf wenst
  • Als u de afgelopen 10 dagen in een land of regio bent geweest waar het coronavirus actief en wijdverspreid is
  • Als u of een van uw gezinsleden koorts met luchtwegklachten, hoesten of kortademigheid heeft

Wanneer de afspraak bij u thuis geen doorgang kan vinden dan maken wij gewoon een nieuwe afspraak met elkaar op een ander moment en dat doen wij 7 dagen in de week, ook 's avonds of in het weekend.

Verder willen wij bij u aangeven dat ons netwerk goed is geïnformeerd over hoe om te gaan met de situatie en wij duidelijke protocollen hebben. Wij volgen nauwlettend de adviezen van de volksgezondheidsinstanties over effectieve wijzen om het virus in te perken en zullen hiernaar handelen.

Wij realiseren ons dat wij in het uitoefenen van dit schitterende vak veel met mensen in contact komen en zijn daarom ook extra alert op onze verantwoordelijkheid hierin. Indien u vragen heeft dan zijn wij gewoon bereikbaar zoals u van ons gewend bent.

Uw gezondheid en die van ons gaat boven alles, laten we zuinig op elkaar zijn!

Naar boven